duminică, 16 septembrie 2012

Câștigătorii concursului de informatică "Mira Telecom te provoacă – CÂȘTIGĂ ÎN JOACĂ!", premiați cu echipamente IT & telecom de ultimă generație


MIRA TELECOM a premiat câștigătorii concursului  de creație în domeniul IT "Mira Telecom te provoacă – CAȘTIGĂ ÎN JOACĂ!", lansat în parteneriat cu Colegiul Național Cantemir Vodă și firma WitchHut. Cei trei câștigători, toți elevi ai Colegiului Național Cantemir Vodă, au fost premiați cu echipamente IT & telecom de ultimă generație. Concursul face parte dintr-o serie de proiecte prin care MIRA TELECOM sprijină și incurajează performanța în educație. Programul "MIRA TELECOM Student - Programming the future" este dedicat promovării și susținerii tinerilor cu rezultate școlare  remarcabile.

Câștigătorul locului I, Adrian Brojbeanu, elev în clasa a XI-a B a fost recompensat pentru creativitatea de care a dat dovadă cu un iPad 2 Apple 16GB 3G. Octav Lupu, elev în clasa a IX-a, clasat pe locul 2, a câștigat o consolă Sony PlayStation Vita Wi-Fi. Pe locul 3 s-a situat Ovidiu Nica, elev în clasa a X-a B, iar premiul pe care l-a primit a fost un telefon mobil Samsung S7500 Galaxy Ace Plus.

Participanții au avut la dispoziție vacanța de vară pentru a-și pune în practică talentul și imaginația în crearea de jocuri interactive în format Flash. Tema propusă de organizatori s-a numit "Puzzle", iar câstigătorii au fost departajați pe criterii tehnice și de creativitate.

“Jocul creat de mine, “Boucy Ball”- “Bila Săltăreață”, se bazează pe un mic sistem de gravitație în care aceasta atinge valoarea maxima de 10 pixeli pe frame.  Biluța buclucașa iarăși a intrat în necazuri și trebuie să ajungă în portalul către casă. Pe drum jucătorul va întalni obstacole dar și premii. Fiecare hamburger primit de fiecare dată când un obstacol este depășit reprezintă 10 puncte care se adună la scorul final ce este afișat pe ultima pagină în cazul în care jucătorul câștigă, dar și în colțul dreapta sus, pe tot parcursul jocului. De asemenea sunt și obstacole care, dacă nu sunt depașite reduc din numărul de puncte acumulate de jucător și îl plasează la început de nivel.  Provocarea jucatorului este să treacă peste cele 6 nivele utilizând săgețile de la tastatură.” a explicat Adrian Brojbeanu, caștigătorul locului I.

Mai multe informatii gasiti pe Mira Telecom

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu